Our Events

אולמות אירועים באשקלון

ברוכים הבאים לעולם האירועים של תמרה.
חגיגה משפחתית, חתונה, אירוע עסקי, השקה או כל אירוע אחר – לנו יש עבורכם את הפתרון המושלם.
בתמרה, עומדים לרשותכם 4 אולמות המיועדים לכל מטרה – כנסים, סמינרים, ימי עיון, אירועי קד”מ, אירועי חברה והשתלמויות בעולם העסקי. זאת לצד אירועים פרטיים כמו חתונות,שבתות חתן, בר מצוות, ימי הולדת ועוד. האולמות ניתנים לפיצול ומציעים סידורי ישיבה שונים להתאמה מושלמת עבור האירוע שלכם.  כל האולמות מצוידים במקרן ומערכת הגברה. ניתן להוסיף פליפ צ’ארט ועזרים טכניים שונים ומומלץ להסתייע בתפריט הקולינרי המשובח של שף המלון. 

.

פנו אלינו

להזמנת אירוע מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

Small Events

אולמות לאירועים קטנים

אולם צדף שגודלו 50 מ”ר מתאים לאירועים אינטימיים. ניתן לסדר את האולם במגוון תצורות ישיבה ולהתאים אותו לאופי האירוע: בתצורת קוקטייל יתארחו בו 60 איש, סידור תיאטרון מתאים ל-48 אורחים וסידור ח’ – עד 25 משתתפים.

אולם סנפיר שטחו 60 מ”ר והוא מתאים במיוחד לאירועי חברה דוגמת הרמת כוסית או כנסים מקצועיים. ניתן לארח בו 90 איש בתצורת קוקטייל, 75 אורחים בתצורת תיאטרון או 40 משתתפים בתצורת כיתה.

אולם פנינה משתרע על פני 70 מ”ר, על כן תוכלו לקיים בו כנסים עסקיים באווירה נינוחה ומפנקת. בתצורת קוקטייל ניתן לארח באולם 120 איש, בסידור תיאטרון תוכלו להושיב בו 90 אורחים, ובתצורת ח’ יתאים האולם ל-35 מושבים.

לצד מגוון האולמות, קיים גם בית כנסת כהלכתו המאפשר כיום בר מצוות ושבתות חתן-הכל במתחם אחד.

Da Vinci

אולם דה וינצ'י

מתחם הכנסים והאירועים DA VINCI במלון לאונרדו אשקלון החדש משדרג לכם כל אירוע פרטי או כנס עסקי. המתחם הממוקם מול הים מציע שטח עצום של 800 מ”ר, כמו גם מתחם קבלת פנים וכיבוד, מדשאות ופינות ישיבה. ב-DA VINCI תוכלו לקיים אירועים פרטיים ועסקיים רבי משתתפים: עד 700 אורחים סביב שולחנות מרובעים, או עד 1,400 משתתפים בישיבת תיאטרון. ניתן לחלק את האולם לשני אולמות קטנים יותר (450 מ”ר ו-300 מ”ר) ולבודדו מרעש באמצעות מחיצה אקוסטית.

DA VINCI מעניק את כל הדרוש לאירוע או לכנס מושלם:

  • אבזור חדיש ומתקדם: מסך לד ענק המתחבר לכל מדיה דיגיטלית, מערכת סאונד ותאורה מהמשוכללות בארץ, טרקלין קבלת פנים מעוצב, ומרפסת הצופה אל הים עם פינות ישיבה
  • צוות אירועים מיומן: מנהל אירועים צמוד במהלך ההכנות והאירוע עצמו, ברמנים ומלצרים מקצועיים (מלצר לכל שני שולחנות), ודיילות הכוונה במהלך האירוע
  • עיצוב אלגנטי (ניתן לשכור מעצב מטעם האולם בתוספת תשלום)
  • צוות ניקיון פעיל במהלך האירוע באולם ובשירותים
  • צוות אבטחה מקצועי במהלך כל האירוע
  • סקיצת הושבה של האולם ופתקיות שם
  • חניה בקרבת המלון (ללא תשלום)
  • מעטפות להזמנות ומפת הגעה
  • כספת למתנות עם קוד אישי
  • רישיון עסק

Event Catering

פינוקים קולינריים לכל כנס או אירוע

הבסיס לכנס מוצלח הוא אוכל טוב המוגש באהבה. כדי לעמוד במשימה גייסנו את שף המלון, והתוצאה: תפריט קולינרי איכותי ומוקפד המורכב מחומרי גלם מובחרים. יחד עם תפריט המשקאות העשיר מובטח לכם אירוע מושלם מכל בחינה.

בין אם אתם מחפשים פתרון לכנס עסקי, ישיבת דירקטוריון, מפגש לקוחות או כל צורך אחר ובין עם אתם מחפשים את הלוקיישן המושלם לאירוע פרטי בלתי נשכח – לנו יש פתרון תפור בדיוק לצרכים שלכם.